מכירת פאות יד שניה

 מבחר פאות ענק‏,פאות איכותית במחיר מדהים‏,פאות יד 2., אנו מציעים מגוון רחב של פאות רפואיות משיער טבעי ומשובח,לסובלים מנשירת שיער, התקרחות וחולים אחר טיפולי הקרנה , פאות קאסטם, יש לנו מבחר גדול של פאות יד שניה וחדשות,מעוצבות וטובות כל מיני צבעים,סגנונות ,זולות בהזדמנות .
מקבלים פאות למכירה,החלפה פואת 

 אני רוצה לשאול אותך -- האם קרה לך שהשקעת בפאה אלפי שקלים, הלכת לספר כדי לעצב אותה ויצאת לא מרוצה מהתוצאה הסופית ואת לא רוצה ללכת עם הפאה החדשה? האם מצאת את עצמך מחפשת פאה מסוימת וכשכבר מצאת אותה גילית שהיא עולה אלפי שקלים וזה לא בתקציב שלך? או שאת צריכה פאה לתקופה ממש קצרה בגלל מחלה, חתונה או כל אירוע אחר ואת לא מעוניינת להשקיע בפאה אלפי שקלים אבל לא ידוע לך על אלטרנטיבות אחרות?
     

האם שקלת לקנות או להשכיר פאה יד שניה אבל יש לך המון שאלות וחששות? 

אם ענית לעצמך כן לאחת או יותר מהשאלות ששאלתי כאן, הוידאו הזה בשבילך!

בואי נתחיל מההבדלים שחשוב לדעת בין פאה יד ראשונה ליד שניה: 

ההבדל הראשון הוא במחיר -- פאה יד ראשונה עולה בין 5 ל-6 אלף שח

ההבדל השני הוא בעיצוב -- כשאת קונה פאה שהיא יד ראשונה, את צריכה לקחת לאחר הקניה לספר כדי לעצב כי זו פאה ללא תספורת, ויש סיכון שהעיצוב שתקבלי לא יהיה כזה שתאהבי ולא יהיה ניתן לשינוי כמו פוני קצר, בדיוק כפי שיכול לקרות כשהולכים לספר לתספורת של השיער האמיתי שלנו, רק שבפאה השיעור לא גדל ואם יש בעיה בעיצוב או שלא אהבת אותו אז לא תמיד ניתן לפתור את הבעיה הזו ובמקרים כאלו זורקים אלפי שקלים לפח. לעומת זאת פאה שהיא יד שנייה קונים כשהיא מעוצבת ולכן תוכלי בזמן הקנייה לראות את התוצר הסופי. על העיצוב הקיים ניתן לערוך שינויים מסוימים כמו פן, צבע וכדומה. 

פאה יד שניה במכון אסתטיק סנטר היא פאה חדשה למעשה , מדובר בפאות ש או שהשתמשו בהן לזמן קצר או פאות שנשים קנו אך לא השתמשו בהן כי הן לא אהבו את התספורת שעשה הספר לפאה או כי הן התחרטו על הקניה. כלומר כל פאה שנקנתה, שיצאה מהניילונים, גם אם היא לא הייתה בשימוש, ומצבה מצוין.

יש לך מבחר גדול שאת יכולה לבחור מתוכו כי זה המקום היחידי שמחזיק מבחר גדול של פאות יד שניה. ברוב המקומות המבחר הוא לפאות יד ראשונה או שאצל ספרים תוכלי למצוא מספר פאות יד שניה אך במקרים כאלו המבחר מצומצם מאוד ולכן אין אפשרות לטרייד אין.

אפשרות נוספת שהמכון מציע לך היא להשכיר פאה -- מגיעות למכון מדי יום נשים שמחפשות פאה למספר ימים, לאירוע וכו' ורוצות לגוון אבל לא רוצות להשקיע אלפי שקלים בקניית פאה חדשה. התשלום עבור ההשכרה הוא פר יום. במקרים כאלו השכרת פאות יד שניה הוא פתרון מצוין, זמין וזול.

בגלל הביקוש והמבחר במכון אני מאפשרת לך גם להביא פאה שיש לך ואת רוצה למכור ולנסות למכור אותה אצלי, כדי לקבל חשיפה להרבה נשים שמחפשות פאות יד שניה. פאות למכירה פאות יד 2, פאות יד שניה, פאות יד שניה מצוינות במציאה. 
אשמח לקבל לייק בעמוד שלי וכמובן להחזיר למפרגנים ... תודה!
אך לחפוף את הפאה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה