ציפורן חודרנית

טיפול בציפורן חודרנית
 חידוש עולמי ופריצת דרך לציפורן חודרנית ללא כאב וללא זריקות אחריות מלאה!!!.
- פדיקור רפואי ברמה גבוהה (גם לחולי סכרת)
- יבלות, עור יבש וסדוק, פטרת ציפורניים
- ייעוץ מקצועי ואישי לכל לקוח/ה 
 מומחים לטיפול בציפורן חודרנית. בפטנט ייחודי לטיפול ללא כאב ומומחים לבעיות עור בכף הרגל .
המותאמת במיוחד לאנשים שסובלים מציפורן חדרנית חוזרת, לגברים שמבחינה הלכתית לא יכולים להיות מטופלים על ידי אישה ולאנשים שהחשש מכאב גורם להם לדחות את הטיפול בציפורן ולסבל מתמשך.

האם כבר עברתם פעם או מספר פעמים תהליך של טיפול בציפורן חודרנית אצל רופא וכאב הזריקה ו/או עקירת הציפורן זכורים לכם ומונעים מכם לחזור לטיפול? האם הציפורן החודרנית שטיפלתם בה בעבר אחרי כל הסבל המתמשך שעברתם איתה חזרה ואתם שואלים את עצמכם האם יהיה סוף לסיפור הזה או שכל פעם מחדש הציפורן תגדל כחודרנית? האם נמאס לכם לסבול מהציפורן אבל אתם ממש חוששים מהטיפול ודוחים את הקץ? 
אם עניתם לעצמכם כן לאחת או יותר מהשאלות ששאלתי כאן, יש לי חדשות טובות עבורכם -- ניתן לטפל לצמיתות בציפורן חודרנית ולעשות זאת תוך 2 טיפולים והכי חשוב -- ללא כאב!
טיפול רגיל בציפורן חודרנית משמעותו ללכת לרופא -- לקבל זריקה כואבת ולאחר מכן עקירה של חצי ציפורן. לאחר העקירה חובשים את האזור ובמשך מספר שבועות ולפעמים יותר, נותנים לציפורן לגדול. לרוב הציפורן גדלה מחדש כחודרנית כי לא נעשה טיפול בשורש עצמו! לא שונה כיוון הצמיחה של הציפורן. המשמעות של מהלך זה היא מהלך כואב ולא יעיל.
לעומת זאת הפטנט הייחודי שאנחנו מציעים במכון משנה את כיוון צמיחת הציפורן והטיפול נעשה ללא כאב וללא עקירה, הנה חלק קטן מהלקוחות שלנו מספרים על התוצאות שלהם והחוויה האישית שהם עברו בתהליך הטיפול בציפורן החודרנית שהם סבלו ממנה 
אם אתם רגישים לכאב, או שיש לכם פחד מזריקות, או שחשוב לכם שגבר יטפל בכם ולא אישה, או שכבר טיפלתם בעבר בציפורן חודרנית אך היא חזרה לגדול כחודרנית, מכון אסתטיק סנטר הוא המקום עבורכם.
אז מהו הפטנט הייחודי לטיפול בציפורן חודרנית :

ועוד שני דברים חשובים לקראת סיום:
משום שאני יודע שפטנט הטיפול בציפורן חודרנית עובד ומשום שאני עומד מאחורי הפטנט שלנו ב- 100%, אני נותן לכם אחריות מלאה על הטיפול, כלומר -- אם הציפורן חוזרת לגדול כחודרנית אתם מקבלים טיפול חוזר ללא עלות.
כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל שיחת ייעוץ ללא עלות זה להיכנס ללינק שנמצא מתחת לוידאו ולהשאיר שם, מייל וטלפון.
נשתמע בקרוב! 



שיטות חדשניות בתחום הטיפול בציפורניים חודרניות
"פודופיקס" Podofix ו-"קומביפד" COMBIped הנן שיטות חדשניות בתחום הטיפול בציפורניים חודרניות 
השימוש בתפסים "פודופיקס" ו-"קומביפד" המודבקים באמצעות דבק מומלץ לתיקון ציפורן חודרנית ומעוותת, יבלות בכרית הציפורן, נטיית ציפורניים לעיקום ולתיקון קוסמטי של הציפורניים. השיטה מתבססת על גישה מהפכנית של אורטונקסיה (טיפול בציפורניים חודרניות) המאפשרת לפתור בעיות אלה באופן מהיר ויעיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה