הסרת שיער בלייזר

לגברים!!!הסרת שיער בלייזר במכשיר מתקדם לאא כאב באחריות !!
 

שלום, כאן שמעון דורני, הבעלים של מכון "אסתטיק סנטר", מומחה להסרת שיער לגברים בליזר .
על פי ההלכה, מותר להסיר שיער לצורך מניעת אי נוחות או בעיות בריאותיות, אסור להסירו לשם התייפות וגנדור מפני דין "לא יילבש" האוסר הידמות הגברים. להלכה נפסק בשולחן ערוך, שהעברת שיער בית השחי והערווה וזקן אסורה לגברים בכל דרך, והסרת שיער מאברים אחרים אסורה רק בתער.
את כל הפרטים שאתה צריך לדעת אודות הסרת שיער בליזר- המותאם במיוחד לגברים במגזר הדתי והחרדי כדי שתוכל להסיר שיער ללא כאב, מהר, באופן שתואם את אמונתך -- על ידי גבר ולא אישה, ולהרגיש טוב יותר ונוח יותר עם עצמך והמראה שלך. 
האם מצאת את עצמך מוותר או נמנע מהסרת שיער לצמיתות מאחר שבמקומות שבהם בדקת או ביררת אישה היא זו שמסירה את השיער? האם החשש מכאב בזמן הסרת שיער מונע ממך להסיר שיער שהיית רוצה להיפטר ממנו מזמן ושמפריע לך חברתית ואסתטית? האם אתה מוצא את עצמך מסתיר אזורים כמו הצוואר גם בימים מאוד חמים של הקיץ וסובל מזה בגלל שיעור היתר באזור? 
אם ענית לעצמך כן לאחת או יותר מהשאלות ששאלתי כאן, יש לי חדשות טובות עבורך -- אתה יכול להסיר שיער בליזר ללא כאב ע"י גבר.
הדבר הכי חשוב לגבי הסרת שיער במכון אסתטיק סנטר, הוא טכנולוגיית ומכשור הסרת השיער שבהם אנחנו משתמשים, מדובר בטכנולוגיית APL המאפשרת הסרת שיער ללא כאב ותוצאות נראות לעין כבר מהטיפול הראשון, הנה חלק קטן מהלקוחות שלנו מספרים על התוצאות שלהם והחוויה האישית שהם עברו בתהליך הסרת השיער במכון 
אם אתה רגיש לכאב, או שאתה מחפש פתרון קבוע ולא זמני לשיער המיותר, או לא יכול מבחינה הלכתית להוריד שיער באמצעות שעווה ויודע שלייזר הוא הפתרון עבורך, או שחשוב לך שגבר יטפל בך ולא אישה, או שבמקומות שבהם בדקת בעבר משתמשים בטכנולוגיות שלא תופסות על סוג השיער והעור שלך, מכון אסתטיק סנטר הוא המקום עבורך
למי זה מתאים: 
טכנולוגיית ומכשור הAPL שבהם אנחנו משתמשים במכון מתאימים לכל סוגי השיער חוץ משיער שיבה, כולל שיער בהיר על גבי עור בהיר.
ניתן להסיר שיער בכל חלקי הגוף, כולל הפנים, ניתן להסיר שיער במקומות עדינים כמו השיער שבין הגבות כדי לייצר הפרדה בין הגבות. 
הסרת השיער במכון מתאימה לגברים שחשוב להם שמי שיטפל בהם בהסרת השיער יהיה גבר ולא אישה, לגברים שרוצים להיראות טוב יותר מבחינה אסתטית, לגברים שלא מרגישים נוח עם עצמם וסובלים אישית, פיסית וחברתית בגלל שיעור היתר, מסתירים את השיעור ע"י שרוולים ארוכים, צווארונים וכדומה גם בקיץ ולגברים שלאו דווקא רוצים להסיר את השיער, אלא רוצים לדלל אותו ולכאלו שצריכים בדחיפות או כמה שיותר מהר תוצאות נראות לעין וחשוב להם כבר מהטיפול הראשון לראות שינוי משמעותי.
אז מהי טכנולוגיית הAPL :
חשוב להדגיש כי טכנולוגיה זו מאפשרת לך להסיר שיער בכל עונות השנה.
facebook

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה